Zo weer een nieuwe plaats in het mooie Bali! - Reisverslag uit Singaraja, Indonesië van Chantal Berg - WaarBenJij.nu Zo weer een nieuwe plaats in het mooie Bali! - Reisverslag uit Singaraja, Indonesië van Chantal Berg - WaarBenJij.nu

Zo weer een nieuwe plaats in het mooie Bali!

Door: Chantal vd berg

Blijf op de hoogte en volg Chantal

24 Juni 2010 | Indonesië, Singaraja

Nou joh hier komt een vernieuwend verhaal, en nee geen eng ziekte verhaal vandaag:p nou ja een beetje, maar daar kom je later in het verhaal tegen...

nou even voor jullie vooruit gang, vandaag was ik zo goed als weer helemaal beter, alleen nog beetje nek spierpijn maar verder is alles over.

vanmorgen om half 10 zijn wij opgestaan, om de koffers weer in te pakken en verder klaar te maken voor de reis richting Singaraja. we hebben nog heel eventjes geïnternet, en afscheid genomen van de mensen die ons in Bedulu goed hebben verzorgd, ons huisje betaald per persoon waren we 5 euro per nacht kwijt, en dat was echt relaxt. alleen de honden vond ik in de avond vrij eng. normaal ben ik er niet bang voor alleen in de avond blaften ze, en lieten hun tanden zien. dit vond ik zo eng niet normaal. dus s`avonds voelde ik mij niet prettig en was ik wel blij weg te wezen, maar verder is het een een onwijs goed huisje om te logeren:d en zou ik zeker nog een keertje terug willen keren, wie weet dat ik samen met bart hier nog een weekje ga logeren, maar dat ga ik nog wel zien.

Nou nog even snel een laatste flesje water gescoord in Bedulu en toen begon de reis richting Singaraja. dit zou een 3 uur durende autorit worden, maar volgens mij heb ik maar sommige delen mee gemaakt, want heb heerlijk geslapen op de achterbank (had namelijk een hele bank tot mijn beschikken) dus had niks te klagen.

de keren dat ik wakker ben geweest, heb ik wel hele mooie natuur gezien, was op een gegeven moment bijna koud, nog maar 18 graden. Naja kan ook niet anders want we zaten op een bijna 1,450 Km hoogte:) daar zagen we ook nog aapjes langs de weg wandelen zo lief. daarna weer de weg naar beneden vervolgd. ben ik weer heerlijk geslapen. en pas weer wakker geworden in Singaraja.

kort daarna hebben we Margot en Enik ontmoet, Margot woont in het zelfde huisje waar wij nu ook zitten en Enik is de huishoudster (ze is niet iemand die jij dit en dat, maar dit om het voor jullie even zo overzichtelijk mogelijk te houden) maar zo een gaaf mens. ook hebben wij een hele lieve huiskat, deze heeft Margot in huis genomen toen dit katje (amper een week oud) binnen kwam gerend tijdens een hevige regenbui 4 maand geleden. hij is dus nou ongeveer 4 maandjes oud.

Samen met Margot zijn we uit eten geweest bij een restaurantje hier heb ik opnieuw heerlijke nasi goreng gegeten:P haha

daarna zijn we terug naar het huisje gelopen en ben ik samen met Margot opnieuw naar het ziekenhuis geweest (een militair ziekenhuis) nou niet voor een kies niet voor een misselijkheid maar neej vandaag waren het ontstoken tenen:P haha tja das weer iets nieuws he.. haha die hebben we nog niet meegemaakt.

het waren hele lieve dokter/ militairen, en hebben mijn linker voet de twee ontstoken tenen helemaal gereinigd met alcol (helemaal open gewreven, i.v.m goede Reiniging) daarna ingedept met betadine, en daarna nog een zalfje voor de ontsteking (alle drie de dingetje branden behoorlijk maar elke stap branden steeds iets meer) haha achja en toen zag de dokter mijn rechtervoet, onee dacht hij en hup de zelfde actie als mijn linker voet haha. nou wij afgerekend en de medicijnen opgehaald het zelfde zalfje een een paar tabletjes alweer:P haha wordt nog eens een wandelende medicijn kast, maar alles komt goed.

nou wij zijn lekker naar hardy`s geweest, Mandy is geslaagd voor een leuke broek, en toen moesten we pinnen haha dat was een wereldreis op zich naar 6 keer vragen waren we gekomen waar we moesten wezen een bank waar ook met maestro gepint kon worden. nou wij pinnen, en toen begon de lange terug weg haha. nou de stoepen hier moet je echt goed wakker voor zijn, bij ons zijn ze niet recht maar hier is het helemaal een zooitje. haha

nou even heerlijk gedoucht vanavond, jah jah met echt WARM water, wat lekker joh niet normaal meer! ik wist bijna niet dat dat nog bestond haha. en heb ook even een wasje gedraaid, neej niet met de wasmachine maar op de hand. in een teiltje met water spoelen en ophangen. zo grappig.. over dag kun je daarmee lekker spetteren:P heerlijk water namelijk.


Fijne avond en tidur enak (slaaplekker)

  • 24 Juni 2010 - 19:29

    Sandra:

    Je beleeft lekker veel dus aan de andere kant van de wereld, beleef je meer dan hier.
    Veel plezier daar nog. en Werxe:-)

  • 24 Juni 2010 - 19:35

    Sanne:

    Ey wereldreiziger;)
    wat een avonturen weer;)
    leuk verslag
    veel plezier nog

    liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Chantal

Actief sinds 29 April 2009
Verslag gelezen: 276
Totaal aantal bezoekers 56127

Voorgaande reizen:

10 Juli 2014 - 17 Juli 2014

Madeira, Funchal

05 Juli 2011 - 17 Juli 2011

Spitsbergen

12 Juni 2010 - 10 Augustus 2010

Bali

Landen bezocht: