Ha een vervolg op mijn ziekte:P - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Chantal Berg - WaarBenJij.nu Ha een vervolg op mijn ziekte:P - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Chantal Berg - WaarBenJij.nu

Ha een vervolg op mijn ziekte:P

Door: Chantal vd berg

Blijf op de hoogte en volg Chantal

23 Juni 2010 | Indonesië, Batavia

gisteravond na dat ik het blogje online heb geplaatst, dank trouwens voor jullie berichtjes en beterschapjes.

ben ik rond halg 8 savonds al naar bed gegaan, rond half 10 zijn mijn reisgenootjes nog even komen kijken hoe het ging, maar ik had op dat moment onwijs hoge koorts. op een geven moment ben ik wel inslaap gevallen, maar toch nog veel wakker geweest. vanmorgen ben ik blijven liggen tot 11 uur, tot ze zijden dat ik toch maar even naar een dokter moest gaan. zo gezegd zo gedaan:P pff zo zit je bij de tandarts 2 dagen later bij de dokter, nu vraag ik mij af wat gaat er nog meer komen haha

nou wij richting de dokter, deze zat in ubud en was gericht op toeristen. spraken goed engels, en het zag r beter uit de de tandarts praktijk:P haha, nou de dokter had mijn onderzocht maar mijn longen enzo waren schoon, heb wel een aantal medicijnen gekregen (alweer) maar ik weet nog niet, of ik die wel ga slikken, wil eigenlijk niet leven op de medicijnen, en eerst even kijken of mijn lichaam zelf sterk genoeg is om het op te lossen, na dat ik bij de dokter ben geweest, ben ik samen met Mandy even richting een supermarkt gelopen hier heb ik een zak broodjes en een flesje cola gehaald. ik wist nog van een tip van lang geleden dat cola goed moest werken tegen de misselijkheid. dus hub ik de cola gehaald en gedronken en ja het werkte:D daarna zijn we terug naar bedulu gegaan, en daarna wer terug naar ubud om te winkelen:) ben niet geslaagd in het kopen van leuke spulletjes, het was namelijk niet echt mijn smaak. ik heb vandaag maar 1 half broodje gegeten en een half zakje chips, het is niet veel maat toch iets heb totaal geen eetlust. maja hoor verschillende verhalen. de een zegt dat het op een zonnesteek lijkt, de andere zegt dat het de denguekoorts is (knokkelkoorts) qua kenmerken lijkt het er allebij op. dus tja even kijken wat mijn lichaam gaat doen:D

zometeen nog even twee laptopjes bekijken en inrichten en dan gaan we morgen verder reizen richting singaraja, waar we tot het einde van het project blijven zitten en daarna begint mijn vakantie met Bart:D heb er onwijze zin in..

ben benieuwd wat we daar gaan aantreffen, ik weet wel wat heb ik zin in een warme douche!! bij alle plekken dat we tot nu toe zijn geweest, of er was geen douche, en douche met een baby straaltje waar je 20 minuten nodig had je haar te wassen, en of een goede douche met onwijs koud water (oja alle douches waren tot nu toe koud!)

Sampai jumpa, Sampai Besok en Tidur enak ( Tot ziens, tot morgen en slaaplekker)

  • 23 Juni 2010 - 13:19

    Ramona:

    Grappig wat je allemaal meemaakt alleen minder dat je ziek bent geworden, daar helpt een koude douche niet echt bij he.. weltruste en tot over 6 weken (A) veel plezier nog! xxx misje! je zusje Ramona.

  • 23 Juni 2010 - 16:08

    Pappa:

    Je treft het niet om ziek te worden nou mis je een paar dingen.maar wordt gauw beter voor dat bart komt dan ga je het dan maar beleven wat je nu gemist hebt.verder is hier alles goed begint lekker warm te worden maar niet zo warm als bij jullie de eerste 2 weken ben ik in iedergeval al doorgekomen ik heb verder
    wienig tijd om mij te vervelen.gr aan allen en sampa jumpa

  • 23 Juni 2010 - 20:50

    Mama:

    hoi chantal
    hoor dat het nog steeds niet helemaal goed gaat
    hoop voor je dat het morgen beter gaat en ik je weer ff spreek
    geniet van alles wat je daar nog mag gaan bekijken en beterschap
    groetjes mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Chantal

Actief sinds 29 April 2009
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 56127

Voorgaande reizen:

10 Juli 2014 - 17 Juli 2014

Madeira, Funchal

05 Juli 2011 - 17 Juli 2011

Spitsbergen

12 Juni 2010 - 10 Augustus 2010

Bali

Landen bezocht: