Lekker aan het reizen - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Chantal Berg - WaarBenJij.nu Lekker aan het reizen - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Chantal Berg - WaarBenJij.nu

Lekker aan het reizen

Door: Chantal vd berg

Blijf op de hoogte en volg Chantal

13 Juni 2010 | Maleisië, Kuala Lumpur

Zo hier een eerste update vanaf verweggiestan. ik zit nu nog een ongeveer 2 uurtjes op Kuala Lumpur, Maleisië. hier heb ik een tussenstop van 10 uur gehad. maar natuurlijk je komt niet zomaar in Maleisië

gistermorgen om 06:00 ben ik vertrokken van huis, samen met mijn vriendje en mijn vader om mij uit te zwaaien (gister nog afscheidsfeestje gevierd) na een afscheidskus kus en een zwaai ben ik door de douane gegaan om mij richting de gate te bevinden op het laatste moment nog een gate wijziging, maar gelukkig had ik het op tijd door. met een vertraging van ongeveer 30 minuten vertrokken vanaf schiphol richting Kuala Lumpur. ik zat op Stoel 30A, dit was een stoel met extra veel beenruimte geniaal:P helemaal omdat ik niet al te groot ben dus had alle ruimte. zat ook niemand voor mij:) en we hadden allemaal een prive televisie echt geniaal, wat kun je daarmee veel leuke films kijken en je tijd van 12 uur in het vliegtuig volmaken:) ondanks de lange zit, heb ik geen last gehad van moeie benen of spierpijn waren erg prettige stoelen. en nu zou je denken daar gaat het komen. naar aankomst op Kuala Lumpur om 06:10 smorgens (lokale tijd) voor jullie 00:00 uur snachts. begon de lange wachttijd van 10 uur, ik kon geen hotel meer krijgen deze waren helaas allemaal al vol. dus heb ik mijn tijd zoverre bezig gehouden op het vliegveld, eventjes in de jungle geweest jaja ze hebben een waar jungle bos op het vliegveld haha.. lekker tropisch dat is het enige wat ik van buiten heb gezien haha (nouja echt buiten was het niet, zat alleen geen dak op.. over iets minder dan 2 uurtjes is het weer zover dan moet ik de metro gaan opzoeken en naar de andere terminal treinen om daar weer door de douane te gaan. en door te reizen op het laatste vliegtuig richting surabaya. dit is voor deze reis bijna mijn eindstation in iedergeval voor het vliegtuigen. vanaf surabaya moet ik nog doorreizen met een taxi naar malang hier ben ik de komende week gehuisvestigd.

alleen hier ga ik meer over vertellen in mijn volgende blog!

  • 13 Juni 2010 - 06:03

    Mama:

    lieve chantal wat ik gelezen heb klinkt super ga zo door.
    geniet van je werk en vakantie met bart. liefs mama

  • 13 Juni 2010 - 09:19

    Richard B:

    Heey chantal,,,
    Zo te ziet verloopt je reis wel goed. Heb je nog wel wat kunnen slapen? Veel succes nog verder

  • 13 Juni 2010 - 20:01

    Sandra:

    Zoo heej heb je lekker lang zitten wachten op dat vliegveld. Maar je had je lappie, en de zit in t vliegveld viel dus ook nog wel mee, gelukkig met een prive televisie met keuze uit films:D Mag trouwens ook wel voor zon eind.
    Maar ik neem niet aan dat je alleen reist, maar met je leraar en paar klasgenoten?
    Veel plezier daar nog.

    xxx sandra

  • 13 Juni 2010 - 20:53

    Jo & Marga:

    Hoi Cantal
    Je eerste verslag gelezen
    royal class gevlogen dus
    hopende ook goed in surabaya aangekomen .Dan eerst even lekker slapen en morgen fris en fruitig
    aan de slag
    knuffel van deze kant

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Chantal

Actief sinds 29 April 2009
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 56180

Voorgaande reizen:

10 Juli 2014 - 17 Juli 2014

Madeira, Funchal

05 Juli 2011 - 17 Juli 2011

Spitsbergen

12 Juni 2010 - 10 Augustus 2010

Bali

Landen bezocht: