Morgen gaat het gebeuren!! - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Chantal Berg - WaarBenJij.nu Morgen gaat het gebeuren!! - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Chantal Berg - WaarBenJij.nu

Morgen gaat het gebeuren!!

Door: Chantal vd berg

Blijf op de hoogte en volg Chantal

11 Juni 2010 | Nederland, Deventer

Nou nou het komt nu wel heel erg dichtbij, morgen staat het te gaan gebeuren. Naar lang wachten en al het heen en weer gespring van bali naar java en weer andersom gaat het vliegtuig morgen echt die kant op!

ik vertrek hier morgenvroeg om een uurtje of 06:00 s`morgens, dan ben ik rond half 8 op Schiphol:) hopelijk staat mijn vlucht dan al op het board, zodat ik op tijd kan inchecken en een mooi plekje bij het raam kan bemachtigen:D maar daar twijfel ik niet over.

Mijn vliegtuig (Maleisië airlines) vlieg om 12 uur s`middags weg vanaf Schiphol, ik zit de eerste 12 uur in een Boeing 747, jaja met een privé tv, waar tot 300 uur films,games,series en andere dingen op zijn te zien. dus ik hoef mij denk ik niet te vervelen. na deze 12 uur heb ik een tussenstop van 10 uur in Maleisië (Kuala Lumpur) hier zie ik wel een klein beetje tegen op. maar alles komt goed laptop aan en lekker relaxen. om 16:30 vlieg ik met een Boeing 737 verder richting Surabaya, hier kom ik aan om 18:10. vanaf hier weet ik nog niet wat er gaat gebeuren, maar hier volgen snel meer blogs over;)

Ik kan jullie alvast vertellen dat dit de laatste blog is geschreven vanuit Nederland! De eerst volgende zend ik vanaf Indonesië/Java.

  • 11 Juni 2010 - 07:44

    Marlissa:

    veel plezier meis
    ga je wel missen
    spreek je snel weer als jij terug ben en ik ook

    xxx fijne reis

  • 11 Juni 2010 - 08:06

    Wenche:

    Heel vele plezier in verweggistan... Terrasje is er niet meer van gekomen, moet dan maar als je terug in NL bent... En misschien dat we het sporten dan weer op kunnen pakken (of een ander soort sport)

    Hele fijne reis!!

    Groetjes Wenche

  • 11 Juni 2010 - 16:17

    Ellen:

    He lieve meid!
    Wat leuk zo'n site, ik ga um zeker bij houden !!
    Moet natuurlijk wel op de hoogte blijven van je ;).
    Ik wens je héél véél plezier en een goeie vlucht meis.
    Als je terug bent, stond vast dat we nog gaan feesten he ;).

    Dikke zoen!

  • 11 Juni 2010 - 18:19

    Richard:

    Ik ga je blog in de gaten houden. Have fun

  • 12 Juni 2010 - 17:30

    Sanne:

    hoop dat je een goede vlucht hebt gehad

    liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Chantal

Actief sinds 29 April 2009
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 56187

Voorgaande reizen:

10 Juli 2014 - 17 Juli 2014

Madeira, Funchal

05 Juli 2011 - 17 Juli 2011

Spitsbergen

12 Juni 2010 - 10 Augustus 2010

Bali

Landen bezocht: