drie keer raden!! - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Chantal Berg - WaarBenJij.nu drie keer raden!! - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Chantal Berg - WaarBenJij.nu

drie keer raden!!

Door: Chantal vd berg

Blijf op de hoogte en volg Chantal

30 April 2010 | Nederland, Deventer

Goedenavond

en ja hoor opnieuw zijn de plannen gewijzigd, sinds vorige week dinsdag is er weer een nieuw plan voor het Indonesië project!

Na 2 keer te zijn uitgesteld, en toen zijn we geswitcht van Bali naar Java en weer terug naar Bali! Maar nu ja echt mensen is het nu 100% zeker! je zult wel denken welke plannen zijn er nu weer en wat gaat er nu gebeuren. Wanneer je verder leest in dit verslag kom je er redelijk snel achter!

de pc`s plaatsen op de basisscholen en de universiteit gaat niet door! dit hoofdzakelijk i.v.m het te laat arriveren op plaats van bestemming. nu is er sinds afgelopen week dinsdag dus een nieuw plan, nou wat zeg ik eigenlijk 3 nieuwe plannen.

als het goed is gaat de tickets deze week geboekt worden, en dan is de datum bekend, maar ik kan al wel zeggen hoe het er uitgaat zien.

rond het weekend van de 12 juni, vliegen we van Amsterdam naar Surabaya (Java)vanaf Surabaya gaan we door naar malang, hier blijven we een week en gaan we die eerder geplaatste pc`s updaten/ en indien mogelijk volledig opnieuw installeren, zodat deze met een volledig schone lei weer beginnen. (dit is in een weeshuis, waar wij ook blijven logeren in het guesthouse). naar deze week gaan we door met de bus naar Denpasar (Bali), vanaf hier worden we opgehaald en gaan we door naar Bedulu hier gaan we een 6 computers installeren en daarnaast de plaatselijke docenten lesgeven, zodat hun de kinderen weer kunnen lesgeven (dit is een soort buitenschoolse opvang, voor kinderen waarvan de ouders te weinig verdienen om hun dat allemaal mee te geven, hier kunnen ook de kinderen leuke dingen doen zoals bijvoorbeeld computeren) en als laatste gaan we voor 2 weken naar ja toch echt de universiteit uit het eerdere project! hier gaan we nu vooral het voorbereidend werk verrichten dus zorgen dat het netwerk is aangelegd en het stroom werkt enzovoort. mocht het nou zijn dat de pc`s nog aankomen in de periode dat wij er zijn dan gaan we al misschien een deel plaatsen, maar anders proberen we het zo te verkopen dat ze het zelf gaan plaatsen, alleen dat moeten we nog even zien over het hoe en wat!.

en daarna ja nee dat is nog nooit verandert, nog een heerlijke maand vakantie samen met mijn lieve vriendje op het droomeiland Bali!

• 30 April 2010 - 05:33

Erik:

Hoi Chantal,

Goed dat je nu echt gaat.

Veel plezier. Maar een maandje vakantie op Bali is toch echt te kort! :-)

Sampai jumpa

• 10 Juni 2010 - 20:08

Free:

Hey meisje ik wens je een leuke afscheidsavond en een hele goede reis, geniet maar doe ook voorzichtig hoor we willen wel een nieuwe dj erbij!!!!
    knuffffffffff en kussssssssss van Free

• 10 Juni 2010 - 20:21

Jap:

hoi chantal,
    wens je een hele goede reis en heel veel plezier.
    zal je reisverslagen allemaal gaan lezen.
    knuffff jappie

• 10 Juni 2010 - 20:27

Harold:

hey
    leuk dat je het bij gaat houden wat je allemaal beleeft.
    al vast een goede reis en fijne maand daar.

groetjes

• 10 Juni 2010 - 20:30

Harold:

ps die maand moet fijne 2 maanden zijn ;) lees ik net

• 10 Juni 2010 - 20:34

Paulien:

heey meis..
    zo zo het is bijna zo ver he.
    spannend.
    zo te lezen heb je onwijs veel zin
    hahahah
    wens je veel plezier en geniet ervan
    en ook van je vakantie met je vriendje...
    en tot over een paar weken ( altijd positief blijven) hi hi
    dan gaan we barbeqnujen bij mij thuis in ons tuintje.
    heb er nu al zin in
    veel plezier en tot gauw..

liefss.... paulien

• 10 Juni 2010 - 20:47

Reinier:

Heey Chantal,

Leuk dat je een blog bij houdt over je tijd in het buitenland. Zoiets was ik ook mee begonnen maar helaas was ik er niet erg actief mee.

In ieder geval heel veel plezier! daar in Bali geniet van je(werk) vakantie.

Mijn tijd hier in Belfast eindigt ook volgende week want de 19 vlieg ik terug.

Reinier

• 10 Juni 2010 - 21:03

Jagertje:

Eyyy Chantal,

Nou alvast een fijne reis en verblijf naar Indonesie gewenst heh, doe rustig an.. en heb daar veel plezier heh... ;)

nou doeidoei

Peter

• 11 Juni 2010 - 07:06

Nicolette:

Hej Chantal,

Fijn om te horen dat het toch echt wel doorgaat nu!!
    Ik wens je/jullie heel veel plezier toe! Geniet ervan, de tijd zal vliegen!!

Liefs Nicolette