Het is nu zeker, het word BALI!!! - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Chantal Berg - WaarBenJij.nu Het is nu zeker, het word BALI!!! - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Chantal Berg - WaarBenJij.nu

Het is nu zeker, het word BALI!!!

Door: Chantal vd berg

Blijf op de hoogte en volg Chantal

10 Maart 2010 | Nederland, Deventer

"het is officieel bekend!"

De plek waar wij naar toe gaan is Bali/indonesie. Hier gaan wij in 4 weken tijd 100 pc`s uitleveren en installeren. Deze pc`s worden verdeeld over lokale basisscholen en en een universiteit in singaraja

In samenwerking met 2 lokale chauffeurs gaan we op pad om per chaufeur ongeveer 3 lokale basisscholen per dag te bezoeken, een 6 dagen in de week. dit zal betekenen dat we met ongeveer 2 weken klaar zijn bij alle lokale basisscholen.

Als alles volgens planning loopt zouden we ons hierna volledig kunnen richten op de universiteit van singaraja. Hier is het de bedoeling dat we in de laatste 2 weken nog ongeveer 50 computers gaan plaatsen en dat we het lokale netwerk verder gaan uitbreiden.

Lukt het ons binnen de tijd klaar te zijn, dan gaan we de laatste dagen de systeembeheerder van de universiteit ondersteunen bij de huidige taken en natuurlijk nog veel mooie dingen bekijken op bali/indonesie!!

--__--__--__--__--__--__--__--__--__--__--__--__--__--__--__--__--__--__--__--__--__--__--__--__--__--__--__

Na afloop van dit project blijf ik nog aansluitend 4 weken langer op Bali/indonesie voor een gewone vakantie. in deze periode komt mijn vriend over en dan gaan we samen rondtrekken.

(totaal verblijf: 2 maanden)

• 13 Juni 2010 - 09:32

Richard B:

Zo zo Bali nog wel :P
    Ben benieuwd hoe jouw stage verder verloopt