Meer informatie over de reis naar Bali of java - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Chantal Berg - WaarBenJij.nu Meer informatie over de reis naar Bali of java - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Chantal Berg - WaarBenJij.nu

Meer informatie over de reis naar Bali of java

Door: Chantal vd berg

Blijf op de hoogte en volg Chantal

02 Februari 2010 | Nederland, Deventer

Het is nog even onduidelijk of het bali of java wordt dit jaar! het is wel 100% zekerheid dat het nu echt juni gaat worden voor vertrek..

Bali: vertrek rond 12 juni 2010,hier gaan we voor 4 weken heen.

Dit is een project vanuit school, we gaan in die periode ongeveer 100 computers bij zowel lokale basisscholen als de universiteit van singaraja plaatsen.

een ongevere 50 computers gaan richting de lokale basisscholen en ongevere 50 computers zijn voor de universiteit bedoeld.

om dit in 4 weken succesvol af te ronden, gaan we werken met 2 chauffeurs. per chaufeur is het de bedoeling dat we ongeveer 3 a 4 computers per dag gaan plaatsen (dit zal betekenen 6/8 per dag) als dit allemaal lukt zullen we met ongeveer 2 weken klaar zijn bij de lokale basisscholen.

de laatste 2 weken gaan we ons dan volledig richten op de universiteit van singaraja. mocht er na het plaatsen van de computers nog tijd over zijn, dan gaan wij de lokale systeembeheerder ondersteunen in zijn taken.

Mocht bali nou niet lukken i.v.m de douane of andere zaken dan gaan we naar java.

Java: mocht het nu java worden dan vertrekken we voor 2 weken richting indonesie. hier gaan we eerder geplaatste pc`s updaten en weer 100% functioneel maken voor de kinderen/volwassenen in het weeshuis.

als ik na bali ga, blijf ik nog 4 weken na het aflopen van het project in bali,indonesie, en wordt het java blijf ik nog 6 weken na afloop van het project in java,indonesie. en dan lekker nog beetje rondreizen en vakantie vieren. (totaal verblijf, 2 maanden)