Het eerste berichtje, zeker niet de laatste!! - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Chantal Berg - WaarBenJij.nu Het eerste berichtje, zeker niet de laatste!! - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Chantal Berg - WaarBenJij.nu

Het eerste berichtje, zeker niet de laatste!!

Door: Chantal vd berg

Blijf op de hoogte en volg Chantal

29 April 2009 | Nederland, Deventer

Heeujzz welkom hier

via dit stukje website ga ik jullie straks op de hoogte houden van mijn bevindingen en uitdagingen op bali.

het gaat om een project van ongeveer 4 weken. binnekort meer informatie over het project en de verblijfruimte.

Byebye..

  • 29 April 2009 - 08:51

    Jet Kellner:

    Hee Chantal, ben benieuwd wat je in Bali gaat doen? Over 248 dagen? Ik vertrek binnenkort ook naar Bali en Lombok en woon in Deventer, net als jij. Ik ben met mijn fosterzoon een klein resort op paradijseiland Gili Gede (voor zuidwestkust Lombok) gestart. Zie www.viavacare.nl
    Groet en succes met alle voorbereidingen! Jet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Chantal

Actief sinds 29 April 2009
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 56178

Voorgaande reizen:

10 Juli 2014 - 17 Juli 2014

Madeira, Funchal

05 Juli 2011 - 17 Juli 2011

Spitsbergen

12 Juni 2010 - 10 Augustus 2010

Bali

Landen bezocht: